M.E.Doc"- це система звітності та електронного документообігу, яка допоможе в роботі з документами різних типів і призначення: звітами, податковими накладними, договорами та ін. Система, де будь-який створений документ і підписаний ЕЦП, є оригіналом паперового документа в електронному вигляді.
Переваги, які Ви отримаєте при роботі з «M.E.Doc»:
- Вам не потрібно стояти в черзі і спілкуватися з робітниками контролюючих органів! За допомогою «M.E.Doc» та електронної пошти Ви зможете відправити звіти в електронному вигляді до
- Державної податкової інспекції;
- Державного комітету статистики;
- Пенсійного фонду України.
- Вам більше не потрібно витрачати гроші на папір, папки і додаткові шафи для зберігання всіх первинних документів.
- За допомогою «M.E.Doc» та електронної пошти Ви зможете обмінятися податковими накладними, договорами, актами зі своїми партнерами, а також зберегти всі документи в одній системі.
- Не потрібно зберігати папки документів 3 роки для податкової, досить резервної копії на флешку або в хмару.